Společenská odpovědnost firem a její vliv na regionální rozvoj v zemích EU
Abstrakt
Společenská odpovědnost firem zahrnuje především problematiku životního prostředí
a problematiku sociální, které by měly být řešeny také na podnikové úrovni. Společenská
odpovědnost firem se stává novým faktorem podnikové konkurenceschopnosti, protože přináší
nové tržní příležitosti. Příznivé pracovní podmínky zvyšují produktivitu práce. Společenská
odpovědnost firem také přispívá k dalšímu rozvoji regionů.
The corporate social responsibility (CSR) includes above all environmental and social
problems, which should by realized on the business level too. CRS application becomes a new
factor of the firm competitive ability because brings new market opportunities. The positive
conditions of the work can increase the productivity of production. CSR-strategy contributes
to further development of the regions too.
Stahování
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
- Autorům je dovoleno a doporučováno, aby zpřístupnili svou práci online (například na svých webových stránkách) před a v průběhu redakčního řízení jejich příspěvku, protože takový postup může vést k produktivním výměnám názorů a také dřívější a vyšší citovanosti publikované práce (Viz Efekt otevřeného přístupu).