Proces riadenia systému kvality sociálnych služieb na Slovensku
Abstrakt
Príspevok je určený pre pracovníkov sociálnych služieb, ktorí sa zaoberajú štandardami
kvality v sociálnych službách a komplexným procesom systematického rozvoja kvality
v sociálnych službách. Cesta k trvalému zlepšovaniu kvality je charakterizovaná tým, že
zariadenia sociálnych služieb v pravidelných intervaloch uskutočňujú celkové
samohodnotenie predpokladov podľa modelu CAF.
Abstract
The contribution is intended for social service workers who deal with the standards of
quality in social services and the complex process of systematic development of quality social
services. The road to lasting improvement of the quality is characterized by social service
facilities at regular intervals, total self-made assumptions on the CAF model.
Stahování
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence
Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
- Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
- Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
- Autorům je dovoleno a doporučováno, aby zpřístupnili svou práci online (například na svých webových stránkách) před a v průběhu redakčního řízení jejich příspěvku, protože takový postup může vést k produktivním výměnám názorů a také dřívější a vyšší citovanosti publikované práce (Viz Efekt otevřeného přístupu).