METODIKA MĚŘENÍ SPOKOJENOSTI CESTUJÍCÍCH A HODNOCENÍ KVALITY MHD

Autoři

  • Ivana Olivková

Klíčová slova:

Městská hromadná doprava, měření spokojenosti cestujících, hodnocení kvality

Abstrakt

Cílem článku je seznámení s postupem měření spokojenosti cestujících a hodnocení kvality MHD. Popsaná metodika je určena vysokým školám a výzkumným organizacím, které ke své vědecké práci potřebují aktuální údaje o cestujících a přemísťovacích vztazích v MHD. Je určena také k tomu, aby ji používali poskytovatelé služeb MHD k měření spokojenosti cestujících a hodnocení kvality svých služeb.

Stažení

Data o stažení nejsou doposud dostupná.

Reference

[1] OLIVKOVÁ, I. Hodnocení kvality městské hromadné dopravy a návrh jejích standardů.
Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2009.
[2] Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků (od teorie k praxi). Výstup z projektu
podpory jakosti č. 4/12/2004. Národní informační středisko pro podporu jakosti, Praha,
2004. ISBN 80-02-01686-6.
[3] NENADÁL, J., PETŘÍKOVÁ, R., HUTYRA, M., BALCAROVÁ, P. Modely měření a
zlepšování spokojenosti zákazníků. Výstup z projektu podpory jakosti č.4/4/2004. Národní
informační středisko pro podporu jakosti, Praha, 2004. ISBN 80-02-01672-6.

Stahování

Publikováno

2010-11-18

Jak citovat

Olivková, I. (2010). METODIKA MĚŘENÍ SPOKOJENOSTI CESTUJÍCÍCH A HODNOCENÍ KVALITY MHD. Perner’s Contacts, 5(3), 228–239. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/1014

Číslo

Sekce

Články