VYHODNOCENÍ KVALITATIVNÍCH UKAZATELŮ VEŘEJNÉ DOPRAVY
Klíčová slova:
Vyhodnocení kvalitativních ukazatelů, měření spokojenosti cestujících, veřejná dopravaAbstrakt
Článek se zabývá měřením spokojenosti cestujících a hodnocením kvality městské hromadné dopravy. Prezentované výsledky hodnocení spokojenosti cestujících byly získány na základě experimentálního ověření metodiky měření spokojenosti cestujících a hodnocení kvality veřejné dopravy. Experiment byl proveden na základě navrženého dotazníku pro anketní dopravní průzkum cestujících. Kritéria kvality byla hodnocena z hlediska cestujících v konkrétních podmínkách systému MHD v Ostravě.
Stažení
Reference
Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2009.
[2] OLIVKOVÁ, I. Metodika měření spokojenosti cestujících a hodnocení kvality MHD.
Perner's Contact III/2010. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010. s. 228-239. ISSN 1801-
674X.
[3] Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků (od teorie k praxi). Výstup z projektu
podpory jakosti č. 4/12/2004. Národní informační středisko pro podporu jakosti, Praha,
2004. ISBN 80-02-01686-6.
[4] NENADÁL, J., PETŘÍKOVÁ, R., HUTYRA, M., BALCAROVÁ, P. Modely měření a
zlepšování spokojenosti zákazníků. Výstup z projektu podpory jakosti č.4/4/2004. Národní
informační středisko pro podporu jakosti, Praha, 2004. ISBN 80-02-01672-6.
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2020 Ivana Olivková

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .