QUALITY MANAGEMENT OF PUBLIC TRANSPORT
Klíčová slova:
quality in public transport, solutions in public transport, quality management in public transpor, quality indicatorsAbstrakt
While researching and evaluating quality in public passenger transport, it isnecessary to consider basic principles in this kind of transport as well as role andmeaning of individual parties. As the mid-point in all contemplation customer andhis expectations must be considered.
Stažení
Data o stažení nejsou doposud dostupná.
Reference
[1] Christopher, M.: Logistika v marketingu, Praha 2000, ISBN 80-7261-007-4.
[2] Krampe, H.: Grundlagen der Logistik, Hussverlag Mnichov 2001, ISBN 3-931724-36-0.
[2] Krampe, H.: Grundlagen der Logistik, Hussverlag Mnichov 2001, ISBN 3-931724-36-0.
Stahování
Publikováno
2010-12-30
Jak citovat
Zákorová, E. (2010). QUALITY MANAGEMENT OF PUBLIC TRANSPORT. Perner’s Contacts, 5(4), 295–300. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/1072
Číslo
Sekce
Články
Licence
Copyright (c) 2020 Eva Zákorová
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .