KOREKCE MAXIMÁLNÍ DOSAHOVANÉ RYCHLOSTI NÁKLADNÍCH VLAKŮ
Klíčová slova:
automatické stavění vlakových cest, událostmi aktualizovaná simulaceAbstrakt
Článek pojednává o metodě průběžných korekcí maximální dosahované rychlosti vlaky jedoucími v Základní simulaci modulu dopravní inteligence pro automatické stavění vlakových cest.
Stažení
Reference
(1) VICHEREK, Tomáš. Analýza doby trvání vybraných procesů v železničním provozu. In:
Horizons of Railway Transport 2011, Terchová 29. – 30. 9. 2011.
(2) VICHEREK, Tomáš. Vicherek, Principy dopravní inteligence Automatického stavění
vlakových cest. In: InfoTrans 2011, Pardubice 28. 4. 2011, str. 153 – 160, ISBN-978-80-
-397-3.
(3) VICHEREK, Tomáš. Navádění vlaků do bezkonfliktních tras, Vědeckotechnický sborník
ČD, 31/2011, str. 37 – 53, 2011. Dostupné z
http://vts.cd.cz/VTS/CLANKY/vts31/3104.pdf.
"Tato práce vznikla v rámci Studentské grantové soutěže Univerzity Pardubice, projekt
č. 51030/20/SG520001."
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2020 Tomáš Vicherek
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .