IMPLEMENTÁCIA STRATÉGIE CRM AKO NÁSTROJA ZVYŠOVANIA KVALITY V PODMIENKACH ŽELEZNIČNEJ DOPRAVY
Klíčová slova:
stratégia, CRM, kvalita, zákazníciAbstrakt
Príspevok sa zaoberá koncepciou zavedenia stratégie CRM v podmienkach železničnej dopravy. V súčasnosti je dôležité hľadať príležitosti ako zvýšiť kvalitu poskytovaných služieb v železničnej doprave a prilákať zákazníkov. Jednou z možností ako dosiahnuť zlepšenie v kvalite poskytovaných služieb v oblasti železničnej dopravy môže byť zavedenie stratégie CRM do podniku.
Stažení
Data o stažení nejsou doposud dostupná.
Reference
(1) CHLEBOVSKÝ, V.: CRM: řízení vztahů se zákazníky. Brno: Computer Press, 2005, 190
s., ISBN 80-251-0798-1.
(2) DOHNAL, J.: Řízení vztahů se zákazníky. Procesy, pracovníci, technológie. Praha: Grada
Publishing a.s., 2002, 164 s, ISBN 80-247-0401-3
(3) SEKULOVÁ, J.: Aplikácia stratégie CRM v železničnej nákladnej doprave, diplomová práca,
Žilina
(4) NEDELIAKOVÁ, E., NEDELIAK, I..: Význam stratégie a taktiky v manažmente
podnikov železničnej dopravy, Železničná doprava a logistika (elektronický zdroj), 2012,
roč. 8, č. 2, s. 78-82, ISSN 1336-7943
(5) Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and
Administration. 10 (2006)
Dostupné na <http://dspace.upce.cz/bitstream/10195/32290/1/CL572.pdf >.
(6) IŽVOLT, L. The current status of preparation and realization of trans-european railway
lines passing trough the territory of the Slovak republic. In: 3rd International Scientific
and Professional Conference Corridor 10 - a suitainable way of intergrations, 25 October
2012, Belgrade: Proceedings of the conference. Beograd: Institut "Kirilo Savić" a.d.,
2012. - ISBN 978-86-83059-09-6. p. 80-89.
s., ISBN 80-251-0798-1.
(2) DOHNAL, J.: Řízení vztahů se zákazníky. Procesy, pracovníci, technológie. Praha: Grada
Publishing a.s., 2002, 164 s, ISBN 80-247-0401-3
(3) SEKULOVÁ, J.: Aplikácia stratégie CRM v železničnej nákladnej doprave, diplomová práca,
Žilina
(4) NEDELIAKOVÁ, E., NEDELIAK, I..: Význam stratégie a taktiky v manažmente
podnikov železničnej dopravy, Železničná doprava a logistika (elektronický zdroj), 2012,
roč. 8, č. 2, s. 78-82, ISSN 1336-7943
(5) Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and
Administration. 10 (2006)
Dostupné na <http://dspace.upce.cz/bitstream/10195/32290/1/CL572.pdf >.
(6) IŽVOLT, L. The current status of preparation and realization of trans-european railway
lines passing trough the territory of the Slovak republic. In: 3rd International Scientific
and Professional Conference Corridor 10 - a suitainable way of intergrations, 25 October
2012, Belgrade: Proceedings of the conference. Beograd: Institut "Kirilo Savić" a.d.,
2012. - ISBN 978-86-83059-09-6. p. 80-89.
Stahování
Publikováno
2013-11-01
Jak citovat
Sekulová, J., & Ihnát, P. (2013). IMPLEMENTÁCIA STRATÉGIE CRM AKO NÁSTROJA ZVYŠOVANIA KVALITY V PODMIENKACH ŽELEZNIČNEJ DOPRAVY. Perner’s Contacts, 8(3), 162–169. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/758
Číslo
Sekce
Články
Licence
Copyright (c) 2020 Jana Sekulová##common.commaListSeparator##Peter Ihnát
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .