CUSTOMER ASSESSMENT OF QUALITY OF TRANSPORT
Klíčová slova:
quality of transport services, quality assessment, customerAbstrakt
This article aims to understand the requirements imposed on the quality of passenger transport and public opinion evaluation of the quality of passenger service by the customer. It is intended for providers of public transport as a source of information in present time.
Stažení
Data o stažení nejsou doposud dostupná.
Reference
(1) EU energy and transport in figures, Statistical pocketbook 2010, ISSN 1725-1095.
(2) Mojžíš, V. - Kvalita dopravních a přepravních procesů. Institut Jana Pernera, o.p.s.,
Ediční středisko Univerzity Pardubice, Pardubice 2003. ISBN 80-86530-09-4.
(3) Hečková, T. - Kvalita veřejné dopravy v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online
na http://kvalita-verejne-dopr.vyplnto.cz.
(2) Mojžíš, V. - Kvalita dopravních a přepravních procesů. Institut Jana Pernera, o.p.s.,
Ediční středisko Univerzity Pardubice, Pardubice 2003. ISBN 80-86530-09-4.
(3) Hečková, T. - Kvalita veřejné dopravy v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online
na http://kvalita-verejne-dopr.vyplnto.cz.
Stahování
Publikováno
2011-07-15
Jak citovat
Hečková, T. (2011). CUSTOMER ASSESSMENT OF QUALITY OF TRANSPORT. Perner’s Contacts, 6(2), 53–61. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/827
Číslo
Sekce
Články
Licence
Copyright (c) 2020 Tereza Hecková
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .