CUSTOMER ASSESSMENT OF QUALITY OF TRANSPORT

Autoři

  • Tereza Hečková

Klíčová slova:

quality of transport services, quality assessment, customer

Abstrakt

This article aims to understand the requirements imposed on the quality of passenger transport and public opinion evaluation of the quality of passenger service by the customer. It is intended for providers of public transport as a source of information in present time.

Stažení

Data o stažení nejsou doposud dostupná.

Reference

(1) EU energy and transport in figures, Statistical pocketbook 2010, ISSN 1725-1095.
(2) Mojžíš, V. - Kvalita dopravních a přepravních procesů. Institut Jana Pernera, o.p.s.,
Ediční středisko Univerzity Pardubice, Pardubice 2003. ISBN 80-86530-09-4.
(3) Hečková, T. - Kvalita veřejné dopravy v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online
na http://kvalita-verejne-dopr.vyplnto.cz.

Stahování

Publikováno

2011-07-15

Jak citovat

Hečková, T. (2011). CUSTOMER ASSESSMENT OF QUALITY OF TRANSPORT. Perner’s Contacts, 6(2), 53–61. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/827

Číslo

Sekce

Články