VYBRANÉ METODY NÁVRHU SÍTĚ LINEK MHD POUŽÍVANÉ V ZAHRANIČÍ
Klíčová slova:
městská hromadná doprava, síť linek, matematický modelAbstrakt
Článek se zabývá zmapováním vybraných stávajících přístupů k tvorbě sítě linek MHD v zahraničí. U jednotlivých přístupů je uvedena jejich stručná charakteristika. Dále je provedeno jejich porovnání, společné rysy a rozdíly
Stažení
Data o stažení nejsou doposud dostupná.
Reference
[1] BORNDÖRFER, R., GRÖTSCHEL, M., PFETSCH M. E. A Column-Generation
Approach to Line Planning in Public Transport. Transportation Science. 2007, Vol. 41,
No. 1, pp. 123– 132.
[2] CONSTANTIN, I., FLORIAN, M. Optimizing Frequencies in a Transit Network: a
Nonlinear Bi-level Programming Approach. International Transactions in Operational
Research. 1995, Vol. 2, No. 2, pp. 149-164.
[3] ČERNÝ J., KLUVÁNEK, P. Základy matematickej teórie dopravy, Veda, Bratislava,
1991, 1. vydání, s. 280. ISBN 80 -224 – 0099 – 8.
[4] ERLANDER, S., SCHÉELE, S. A Mathematical Programming Model for Bus Traffic
in a Network. Sb. Transportation and Traffic Theory. Sydney, REED, 1974, pp. 581 –
605.280. ISBN 80 -224 – 0099 – 8.
[5] DUBOIS, D., BEL, G., LLIBRE, M. A Set of Methods in Transportation Network
Synthesis and Analysis. Journal of the Operational Research Society. 1979, Vol. 30,
Issue 9, pp. 797 - 808.
[6] FAN, W., MACHEMEHL, R. B. Optimal Transit Route Network Design Problem:
Algorithms, Implementations, and Numerical Results. 2004, pp. 267. Research Report
SWUTC/04/167244-1.
[7] LAMPKIN, W., SAALMANS. P. D. The Design of Routes, Service Frequencies and
Schedules for a Municipal Bus Undertaking: A Case Study. Operational Research
Quarterly. 1967, Vol. 18, No. 4, pp. 375-397.
[8] SHIH, M. C., MAHMASSANI, H. S. A Vehicle Sizing Model for Bus Transit Systems.
Transportation Research Record, 1452, pp. 35-41, 1994.
Approach to Line Planning in Public Transport. Transportation Science. 2007, Vol. 41,
No. 1, pp. 123– 132.
[2] CONSTANTIN, I., FLORIAN, M. Optimizing Frequencies in a Transit Network: a
Nonlinear Bi-level Programming Approach. International Transactions in Operational
Research. 1995, Vol. 2, No. 2, pp. 149-164.
[3] ČERNÝ J., KLUVÁNEK, P. Základy matematickej teórie dopravy, Veda, Bratislava,
1991, 1. vydání, s. 280. ISBN 80 -224 – 0099 – 8.
[4] ERLANDER, S., SCHÉELE, S. A Mathematical Programming Model for Bus Traffic
in a Network. Sb. Transportation and Traffic Theory. Sydney, REED, 1974, pp. 581 –
605.280. ISBN 80 -224 – 0099 – 8.
[5] DUBOIS, D., BEL, G., LLIBRE, M. A Set of Methods in Transportation Network
Synthesis and Analysis. Journal of the Operational Research Society. 1979, Vol. 30,
Issue 9, pp. 797 - 808.
[6] FAN, W., MACHEMEHL, R. B. Optimal Transit Route Network Design Problem:
Algorithms, Implementations, and Numerical Results. 2004, pp. 267. Research Report
SWUTC/04/167244-1.
[7] LAMPKIN, W., SAALMANS. P. D. The Design of Routes, Service Frequencies and
Schedules for a Municipal Bus Undertaking: A Case Study. Operational Research
Quarterly. 1967, Vol. 18, No. 4, pp. 375-397.
[8] SHIH, M. C., MAHMASSANI, H. S. A Vehicle Sizing Model for Bus Transit Systems.
Transportation Research Record, 1452, pp. 35-41, 1994.
Stahování
Publikováno
2010-04-19
Jak citovat
Blatoň, M., & Teichmann, D. (2010). VYBRANÉ METODY NÁVRHU SÍTĚ LINEK MHD POUŽÍVANÉ V ZAHRANIČÍ. Perner’s Contacts, 5(1), 7–14. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/934
Číslo
Sekce
Články
Licence
Copyright (c) 2020 Martin Blatoň##common.commaListSeparator##Dušan Teichmann
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .