MODELOVÁNÍ CENOVÉ ELASTICITY POPTÁVKY PO VJEZDU NA AUTOBUSOVÉ NÁDRAŽÍ
Klíčová slova:
Cenová elasticita poptávky, koeficient cenové elasticity, lineární regresní model, odlehlé a vlivné pozorování, autobusové nádražíAbstrakt
Článek se zabývá modelováním cenové elasticity poptávky po vjezdu na autobusové nádraží. Model byl aplikován na konkrétní autobusové nádraží – ÚAN Praha Florenc.
Stažení
Data o stažení nejsou doposud dostupná.
Reference
[1] LÁNSKÁ, M. Model financování autobusových terminálů. Praha: ČVUT v Praze, FD,
2007. 114 s.
[2] MELICHAR, V. Cenová elasticita poptávky ve veřejné osobní dopravě. Inaugurační
přednáška ke jmenování profesorem. Pardubice: DFJP Univerzita Pardubice, 2002. 36 s.
2007. 114 s.
[2] MELICHAR, V. Cenová elasticita poptávky ve veřejné osobní dopravě. Inaugurační
přednáška ke jmenování profesorem. Pardubice: DFJP Univerzita Pardubice, 2002. 36 s.
Stahování
Publikováno
2009-11-30
Jak citovat
Lánská, M. (2009). MODELOVÁNÍ CENOVÉ ELASTICITY POPTÁVKY PO VJEZDU NA AUTOBUSOVÉ NÁDRAŽÍ. Perner’s Contacts, 4(3), 143–148. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/1155
Číslo
Sekce
Články
Licence
Copyright (c) 2020 Martina Lánská
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .