CORRECTIONS OF MAXIMUM SPEED ACHIEVED BY FREIGHT TRAINS

Authors

  • Tomáš Vicherek

Keywords:

automatic train route setting, event-updated simulation

Abstract

Article deals with method of continuous corrections of maximum speed achieved by trains in Base simulation, part of traffic intelligence module for automatic train route setting.

Downloads

Download data is not yet available.

References

(1) VICHEREK, Tomáš. Analýza doby trvání vybraných procesů v železničním provozu. In:

Horizons of Railway Transport 2011, Terchová 29. – 30. 9. 2011.

(2) VICHEREK, Tomáš. Vicherek, Principy dopravní inteligence Automatického stavění

vlakových cest. In: InfoTrans 2011, Pardubice 28. 4. 2011, str. 153 – 160, ISBN-978-80-

-397-3.

(3) VICHEREK, Tomáš. Navádění vlaků do bezkonfliktních tras, Vědeckotechnický sborník

ČD, 31/2011, str. 37 – 53, 2011. Dostupné z

http://vts.cd.cz/VTS/CLANKY/vts31/3104.pdf.

"Tato práce vznikla v rámci Studentské grantové soutěže Univerzity Pardubice, projekt

č. 51030/20/SG520001."

Published

2012-11-16

How to Cite

Vicherek, T. . (2012). CORRECTIONS OF MAXIMUM SPEED ACHIEVED BY FREIGHT TRAINS. Perner’s Contacts, 7(3), 246–253. Retrieved from https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/1347

Issue

Section

Articles