CORRECTIONS OF MAXIMUM SPEED ACHIEVED BY FREIGHT TRAINS
Keywords:
automatic train route setting, event-updated simulationAbstract
Article deals with method of continuous corrections of maximum speed achieved by trains in Base simulation, part of traffic intelligence module for automatic train route setting.
Downloads
References
(1) VICHEREK, Tomáš. Analýza doby trvání vybraných procesů v železničním provozu. In:
Horizons of Railway Transport 2011, Terchová 29. – 30. 9. 2011.
(2) VICHEREK, Tomáš. Vicherek, Principy dopravní inteligence Automatického stavění
vlakových cest. In: InfoTrans 2011, Pardubice 28. 4. 2011, str. 153 – 160, ISBN-978-80-
-397-3.
(3) VICHEREK, Tomáš. Navádění vlaků do bezkonfliktních tras, Vědeckotechnický sborník
ČD, 31/2011, str. 37 – 53, 2011. Dostupné z
http://vts.cd.cz/VTS/CLANKY/vts31/3104.pdf.
"Tato práce vznikla v rámci Studentské grantové soutěže Univerzity Pardubice, projekt
č. 51030/20/SG520001."
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Tomáš Vicherek
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.