CARS INPUT PROCESS EFFECT ON PROPOSAL OF LIGHT CONTROLLED INTERSECTION CONTROL PLAN - SIMULATION STUDY
Keywords:
Signalized Intersection, Control Plan, Input process, Erlang distribution, Simulation, witnessAbstract
The paper deals with an experimental evaluation of the impact of cars input process on proposal of light controlled intersection control plan. The problem is investigated on an imaginary simplified crossroad by using an simulation approach by means of software Witness.
Downloads
Download data is not yet available.
References
(1) TP 81 – Navrhování světelných signalizačních zařízení pro řízení silničního provozu.
Brno: Centrum dopravního výzkumu, 1996, 111 s. ISBN 80-902141-2-6.
(2) ČERNÝ, J. – KLUVÁNEK, P. Základy matematickej teórie dopravy. Bratislava: VEDA,
1990, 279 s. ISBN 80-224-0099-8.
(3) TEICHMANN, D. – TRESLER, F. Problematika návrhu pevných signálních plánů pro
světelné řízení křižovatek z hlediska posouzení účinnosti různých přístupů na
odstraňování kongescí – 1. část. Silniční obzor, 2010, roč. 71, č. 1, s. 9 – 12, ISSN 0322-
7154.
(4) TEICHMANN, D. – TRESLER, F. Problematika návrhu pevných signálních plánů pro
světelné řízení křižovatek z hlediska posouzení účinnosti různých přístupů na
odstraňování kongescí – 2. část. Silniční obzor, 2010, roč. 71, č. 2, s. 34 – 39, ISSN 0322-
7154.
(5) DORDA, M. – TEICHMANN, D. Experimentální ověření dob zdržení vozidel při návrhu
signálního plánu metodou lineárního programování. In sborník příspěvků semináře Úlohy
diskrétní optimalizace v dopravní praxi – Kvantitativní metody optimalizace v dopravních
a logistických systémech I. Pardubice: Pardubice: Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta
Jana Pernera. Katedra informatiky v dopravě, 2010, s. 156 – 171. ISBN 978-80-7395-
297-6.
(6) DORDA, M. Studie využití simulačního software Witness při návrhu signálního plánu
světelně řízení křižovatky. Perner’s Contacts, 2010, roč. V, č. 3, s. 35 – 43, ISSN 1801-
674X.
Brno: Centrum dopravního výzkumu, 1996, 111 s. ISBN 80-902141-2-6.
(2) ČERNÝ, J. – KLUVÁNEK, P. Základy matematickej teórie dopravy. Bratislava: VEDA,
1990, 279 s. ISBN 80-224-0099-8.
(3) TEICHMANN, D. – TRESLER, F. Problematika návrhu pevných signálních plánů pro
světelné řízení křižovatek z hlediska posouzení účinnosti různých přístupů na
odstraňování kongescí – 1. část. Silniční obzor, 2010, roč. 71, č. 1, s. 9 – 12, ISSN 0322-
7154.
(4) TEICHMANN, D. – TRESLER, F. Problematika návrhu pevných signálních plánů pro
světelné řízení křižovatek z hlediska posouzení účinnosti různých přístupů na
odstraňování kongescí – 2. část. Silniční obzor, 2010, roč. 71, č. 2, s. 34 – 39, ISSN 0322-
7154.
(5) DORDA, M. – TEICHMANN, D. Experimentální ověření dob zdržení vozidel při návrhu
signálního plánu metodou lineárního programování. In sborník příspěvků semináře Úlohy
diskrétní optimalizace v dopravní praxi – Kvantitativní metody optimalizace v dopravních
a logistických systémech I. Pardubice: Pardubice: Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta
Jana Pernera. Katedra informatiky v dopravě, 2010, s. 156 – 171. ISBN 978-80-7395-
297-6.
(6) DORDA, M. Studie využití simulačního software Witness při návrhu signálního plánu
světelně řízení křižovatky. Perner’s Contacts, 2010, roč. V, č. 3, s. 35 – 43, ISSN 1801-
674X.
Downloads
Published
2011-04-15
How to Cite
Dorda, M. (2011). CARS INPUT PROCESS EFFECT ON PROPOSAL OF LIGHT CONTROLLED INTERSECTION CONTROL PLAN - SIMULATION STUDY. Perner’s Contacts, 6(1), 65–74. Retrieved from https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/782
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2020 Michal Dorda
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.