CUSTOMER ASSESSMENT OF QUALITY OF TRANSPORT
Keywords:
quality of transport services, quality assessment, customerAbstract
This article aims to understand the requirements imposed on the quality of passenger transport and public opinion evaluation of the quality of passenger service by the customer. It is intended for providers of public transport as a source of information in present time.
Downloads
Download data is not yet available.
References
(1) EU energy and transport in figures, Statistical pocketbook 2010, ISSN 1725-1095.
(2) Mojžíš, V. - Kvalita dopravních a přepravních procesů. Institut Jana Pernera, o.p.s.,
Ediční středisko Univerzity Pardubice, Pardubice 2003. ISBN 80-86530-09-4.
(3) Hečková, T. - Kvalita veřejné dopravy v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online
na http://kvalita-verejne-dopr.vyplnto.cz.
(2) Mojžíš, V. - Kvalita dopravních a přepravních procesů. Institut Jana Pernera, o.p.s.,
Ediční středisko Univerzity Pardubice, Pardubice 2003. ISBN 80-86530-09-4.
(3) Hečková, T. - Kvalita veřejné dopravy v ČR (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online
na http://kvalita-verejne-dopr.vyplnto.cz.
Downloads
Published
2011-07-15
How to Cite
Hečková, T. (2011). CUSTOMER ASSESSMENT OF QUALITY OF TRANSPORT. Perner’s Contacts, 6(2), 53–61. Retrieved from https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/827
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2020 Tereza Hecková
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.