PŘÍSPĚVEK K PLÁNOVÁNÍ ÚDRŽBY ŽELEZNIČNÍCH VOZIDEL
Klíčová slova:
Udržovatelnost, železniční vozidla, náklady na údržbuAbstrakt
Při plánování údržby železničních vozidel máme k dispozici určité (omezené) prostředky údržby. Často se omezení týká doby vyčleněné na údržbu a výše nákladů na údržbu. Nesprávné nastavení obou parametrů při plánování údržby má vždy za následek nesplnění cílů údržby. Vzájemný vztah obou omezujících veličin popisuje stochastický model údržby, který umožňuje stanovit pravděpodobnost splnění cíle údržby.
Stažení
Data o stažení nejsou doposud dostupná.
Reference
[1] MÍKOVÁ, J. Logistická podpora údržby kolejových vozidel. In disertační práce VŠB - TU
Ostrava, Fakulta strojní, 2006. ISBN80-248-1065-4
[2] ŠIROKÝ, J., NEUGEBAUER, J. Podklady pro ověřování LCC v provozu vozidel. In
sborník „DIAGON 2005“, Univerzita Tomáše Bati, Zlín 2005, ISBN 80-7318-293-9
Ostrava, Fakulta strojní, 2006. ISBN80-248-1065-4
[2] ŠIROKÝ, J., NEUGEBAUER, J. Podklady pro ověřování LCC v provozu vozidel. In
sborník „DIAGON 2005“, Univerzita Tomáše Bati, Zlín 2005, ISBN 80-7318-293-9
Stahování
Publikováno
2009-05-29
Jak citovat
Famfulík, J. (2009). PŘÍSPĚVEK K PLÁNOVÁNÍ ÚDRŽBY ŽELEZNIČNÍCH VOZIDEL. Perner’s Contacts, 4(1), 87–91. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/1097
Číslo
Sekce
Články
Licence
Copyright (c) 2020 Jan Fanfulík
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .