STOCHASTICKÝ MODEL SPOLEHLIVOSTI MODERNIZOVANÉ MOTOROVÉ LOKOMOTIVY

Autoři

  • Jan Famfulík

Klíčová slova:

hnací vozidla, modernizace, bezporuchovost, udržovatelnost

Abstrakt

Modernizace motorových lokomotiv je v současnosti často používaná metoda obnovy parku hnacích vozidel Otázky spojené s tímto postupem souvisí mimo jiné i s dosažením očekávané vyšší úrovně bezporuchovosti a udržovatelnosti po provedení modernizace. Řešení této problematiky je obsahem článku.

Stažení

Data o stažení nejsou doposud dostupná.

Reference

[1] VINTR, Z., HOLUB, R. A Model of Vehicle Dependability Evaluation. In: Transport
Means 2003 - Proceedings of International Conference. Kaunas: Kauno technologijos
universitetas 2003, pp 161 – 165. ISBN 9955-09-511-3
[2] ŠIROKÝ, J.; NEUGEBAUER, J. Podklady pro ověřování LCC v provozu vozidel. In: TD
2005 – Diagon 2005. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2005. ss: 172. s: 30-35.
ISBN 80-7318-293-9
[3] FAMFULÍK, J. Příspěvek k využití vektoru spolehlivosti vozidla. In sborník „Opotřebení,
spolehlivost, diagnostika 2007“. Brno: Univerzita obrany v Brně, 2007, s 73-79. ISBN
978-80-7231-294-8

Stahování

Publikováno

2009-11-30

Jak citovat

Famfulík, J. (2009). STOCHASTICKÝ MODEL SPOLEHLIVOSTI MODERNIZOVANÉ MOTOROVÉ LOKOMOTIVY. Perner’s Contacts, 4(3), 57–66. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/1144

Číslo

Sekce

Články