ALGORITMUS VKLÁDÁNÍ TRAS DODATKOVÝCH VLAKŮ
Klíčová slova:
Železniční doprava, jízdní řád, dodatkový vlak, konflikt, kapacita, algoritmusAbstrakt
Článek popisuje nový algoritmus na hledání a řešení konfliktních situací, které vznikají vkládáním dodatkových vlaků do platného grafikonu vlakové dopravy.Je to významný prvek při řešení kapacitních výpočtů v železniční dopravě.
Stažení
Reference
ŠOTEK K., BACHRATÝ H. Nové možnosti simulačních modelů reálného prostředí v
železniční dopravě, príspevok do zborníka II konferencie Teorie dopravních systémů, 17.
Január 2007, Pardubice, vydala DPJF Univerzita Pardubice, str. 9-18, ISBN 978-80-7194-
-5.
AMCHA, R., BACHRATÝ, H., KRÝŽE, P., VESELÝ, P. Příspěvek k problematice
dodatkových vlaků v prostředí IS SENA. Príspevok do zborníka konferencie DOPRAVNÍ
SYSTÉMY 2005, 29. november 2005, Pardubice, vydala DPJF Univerzita Pardubice,
str. 331-338,ISBN 80-7194-805-5.
BLAHO, P., GAŠPARÍK, J. Some aspects of enterprise access to infrastructure of Slovak
Republic railways (ŽSR). In: Transport XXI wieku, medzinárodná vedecká konferencia,
Stare Jablonki, 18.-21.9.2007, Politechnika Warszawska, 2007, s. 91-96, ISBN 978-83-
-618-5.
ZÁHOROVÁ V. Určení nástupištní koleje pro zpožděný přijíždějící vlak pomocí fuzzy
regulátoru, In sborník příspěvků konference Inteligentní systémy pro praxi: XI ročník
konference, Bohdaneč, 30.-31. ledna 2008, Ostrava:AD&M konferenční servis, 2008,
str. 103-108, ISBN 978-80-7399-354-2.
Stahování
Publikováno
Jak citovat
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2020 Karel Šotek, Hynek Bachratý
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .