VÝZNAM A ZAVÁDZANIE VERNOSTNÝCH PROGRAMOV V PODMIENKACH POSKYTOVATEĽA UNIVERZÁLNEJ POŠTOVEJ SLUŽBY
Keywords:
Loyalty program, Customers´ loyalty, CRMAbstract
The aim of this article is the solution of loyalty program for selected clients of the universal postal service provider - Slovenská pošta, a.s.. Its major role is to support customers´ loyalty and to prevent them from preferring competitors´ services. Another task is to provide them an above standard treatment in form of additional services, according to the target group.
Downloads
References
FLOREKOVÁ, M.: Vernostný program- generátor profitu spoločnosti. Dostupné na: http://www.loyaltypartners.com/index.php?pageId=194
Interný materiál SP, a.s.
JAMBOROVÁ, L.: Možnosti budovania vernostných programov v podmienkach SP, a.s. Diplomová práca, Katedra spojov, F PEDaS, Žilinská univerzita v Žiline; obháj. 28.04.2006. - Žilina; 2006.
KAMPOVÁ, S.: Koaličné programy slovenských telefónnych operátorov nezaujali. Trend
KOTLER, P.: Marketing od A po Z. Management Press, Praha 2003, ISBN 80-726108-2-1
MADLEŇÁK, R.: Internetový virálny marketing - moderná metóda získavania zákazníkov. In: Pošta, Telekomunikácie a Elektronický obchod: elektronický odborný časopis. - ISSN 1336-8281. - Roč. 1, č. 4 (2006), s. 15-19. Spôsob prístupu: http://ks.utc.sk/casopis/pdf/IV2006/madlenak.pdf.
ROSTÁŠOVÁ, M., KREMEŇOVÁ, I.: Marketing v službách: algoritmy marketingových činností. - 1. vyd. - Žilina : Žilinská univerzita, 2005. - 150 s. - ISBN 80-8070-355-8
ŠVADLENKA, L.: Marketing v poštovních službách. První vydání. Univerzita Pardubice, 2006. 121 s. ISBN 80-7194-839-X.
VACULÍK, J., KRUPPA, M: Úvod do riadenia vzťahov so zákazními.In: Logistika : měsičník Hospodářských novin. - ISSN 1211-0957. - Roč. 12, č. 1 (2006), s. 24-26.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Lucia Madleňáková
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.