NOVÝ ALGORITMUS VÝPOČTU OPTIMÁLNÍ ROZVOZOVÉ VZDÁLENOSTI

Autoři

  • Petr Nachtigall

Klíčová slova:

algoritmus, rozvoz, kombinovaná doprava

Abstrakt

Článek představuje nově navržený algoritmus výpočtu optimální rozvozní vzdálenosti. Nákladní vozidlo je zde považováno za konstantu, která je najímána za denní paušál a její sazba za kilometr se tak odvíjí od rozvozní vzdálenosti a době manipulací.

Stažení

Data o stažení nejsou doposud dostupná.

Reference

[1] WIGAN, M., CLARKE, R. Transport and Surveillance Aspects of Location-Based
Services. TRANSPORTATION RESEARCH RECORD. 2009, 2105.
[2] TAKANO, K., ARAI, M. A genetic algorithm for the hub-and-spoke problem applied to
containerized cargo transport. JOURNAL OF MARINE SCIENCE AND TECHNOLOGY.
červen, 2009, Vol. 2, 14.
[3] FRANK A TILLMAN, THOMAS M. CAIN. An upperbound algorithm for the single and
multiple terminal delivery problem. Management science. 1972, Vol. 11, 18.
[4] FRANK, H. A note on a graph theoretic game of Hakimi's. Opperations Research. 1967,
Vol. 3, 15.
[5] GHOSEIRI, KEIVAN, GHANNADPOUR, SEYED FARID. A hybrid genetic algorithm
for multi-depot homogenous locomotive assignment with time windows. Applied soft
computing. 2010, Vol. 1, 10.
[6] SADJADI, S. J., JAFARI, M., AMINI, T. A new mathematical modeling and a genetic
algorithm search for milk run problem (an auto industry supply chain case study).
International Journal of Advanced Manufacturing Technology. 2009, Vols. 1-2, 44.
[7] VOLEK, JOSEF. Operační výzkum I. Pardubice : Dopravní fakulta Jana Pernera, 2002.
ISBN 80-7194-410-6.

Stahování

Publikováno

2010-04-19

Jak citovat

Nachtigall, P. (2010). NOVÝ ALGORITMUS VÝPOČTU OPTIMÁLNÍ ROZVOZOVÉ VZDÁLENOSTI. Perner’s Contacts, 5(1), 186–198. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/954

Číslo

Sekce

Články