PŘESTUPNÍ UZLY VE VEŘEJNÉ HROMADNÉ OSOBNÍ DOPRAVĚ
Klíčová slova:
veřejná hromadná osobní doprava; přestupy; přestupní uzly; kapacitaAbstrakt
Článek se zabývá významem přestupních uzlů ve veřejné hromadné osobní dopravě. Je zde vyjádřen vliv přestupů na celkový cestovní čas. Je zde zmíněna i vazba na kapacitu přestupních uzlů. Závěrečná část článku je zaměřena na návrh klasifikace přestupních uzlů z provozního hlediska.
Stažení
Data o stažení nejsou doposud dostupná.
Reference
[1] OmniTRANS manual (v. 4.2.19) [CD-ROM]. Deventer: OmniTRANS International,
2007.
[2] Vyhodnocení anket k otevření nového úseku metra Ládví – Letňany [online].
Praha: ROPID, c2008, [cit. 2008-06-30]. Available at:
<http://www.ropid.cz/files/PDF_ruzne/vyhodnoceni_anket_2008-05.pdf>.
[3] VONKA, J., et al. Osobní doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004,
ISBN 80-7194-630-3.
[4] SŽDC (ČD) D24. Směrnice pro zjišťování propustnosti železničních tratí.
[5] UIC Codex 406 – Capacity. Paris: UIC International Union of Railways, 1. issue, 2004.
[6] BULÍČEK, J. – KAVIČKA, A.: Provozní posouzení alternativních počtů nástupišť v
železniční stanici Plzeň hl.n. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006, 71 p., diploma work.
Available at: <http://hdl.handle.net/10195/23942 >.
[7] NAUMANN, T.: WestFrankenBahn: Strategie für die Zukunft der Eisenbahn
in der Fläche. Stadtverkehr, 4/08, vol. 53., p. 44 – 49.
[8] ČSN 73 6425-2: 2009. Autobusové, trolejbusové a tramvajové zastávky, přestupní uzly
a stanoviště – Část 2: Přestupní uzly a stanoviště.
[9] BULÍČEK, J. – MOJŽÍŠ, V.: Lokace přestupních uzlů v integrovaných dopravních
systémech ve vazbě na linkotvorbu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2009, 120 p.,
dissertation work.
2007.
[2] Vyhodnocení anket k otevření nového úseku metra Ládví – Letňany [online].
Praha: ROPID, c2008, [cit. 2008-06-30]. Available at:
<http://www.ropid.cz/files/PDF_ruzne/vyhodnoceni_anket_2008-05.pdf>.
[3] VONKA, J., et al. Osobní doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2004,
ISBN 80-7194-630-3.
[4] SŽDC (ČD) D24. Směrnice pro zjišťování propustnosti železničních tratí.
[5] UIC Codex 406 – Capacity. Paris: UIC International Union of Railways, 1. issue, 2004.
[6] BULÍČEK, J. – KAVIČKA, A.: Provozní posouzení alternativních počtů nástupišť v
železniční stanici Plzeň hl.n. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2006, 71 p., diploma work.
Available at: <http://hdl.handle.net/10195/23942 >.
[7] NAUMANN, T.: WestFrankenBahn: Strategie für die Zukunft der Eisenbahn
in der Fläche. Stadtverkehr, 4/08, vol. 53., p. 44 – 49.
[8] ČSN 73 6425-2: 2009. Autobusové, trolejbusové a tramvajové zastávky, přestupní uzly
a stanoviště – Část 2: Přestupní uzly a stanoviště.
[9] BULÍČEK, J. – MOJŽÍŠ, V.: Lokace přestupních uzlů v integrovaných dopravních
systémech ve vazbě na linkotvorbu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2009, 120 p.,
dissertation work.
Stahování
Publikováno
2010-07-20
Jak citovat
Bulíček, J. (2010). PŘESTUPNÍ UZLY VE VEŘEJNÉ HROMADNÉ OSOBNÍ DOPRAVĚ. Perner’s Contacts, 5(2), 12–17. Získáno z https://pernerscontacts.upce.cz/index.php/perner/article/view/969
Číslo
Sekce
Články
Licence
Copyright (c) 2020 Josef Bulíček

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution 4.0 .